Doctors of Medicine!

mygirls IMG_20130630_154223Gratulerer kjære medisinjenter!!! WE DID IT!!!!! 🙂

 

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

12 svar til Doctors of Medicine!

  1. jorunn sier:

    Gratulerar jenter:-):-):-):-):-):-) dikka er så flinke!

  2. Mari sier:

    Gratulerer så mye!! 🙂 Jeg har fulgt bloggen en stund, jeg går medisin i Pécs, men tenker nå å overføre til Semmelweis (starter på tredjeåret). Så jeg lurte på om dere har noen tips i forhold til studielivet i budapest. Hvor det er best å bo, gode utleiersider, tips i forhold til skolen, og tips i forhold til byen? Har hørt distrikt 5 og 6 skal være greit.. Hadde vært supert med litt tips fra erfarne studenter 🙂

    Mari

    • medisinjente sier:

      Hei Mari!

      Takk skal du ha, og så kjekt at du følger bloggen vår!!! 🙂 Jente 3 og jeg tok faktisk også de to første årene i Pecs før vi flyttet over til Budapest på tredjeåret 🙂 Gled deg! Vi har ikke angret en dag!
      Skal prøve å få til et skikkelig innlegg med linker til kjekke ting og tips og sånt, men kan jo skrive noen kjappe tips her nå i tilfellet det haster litt 😉

      Det stemmer at det er fint å bo i 5 og 6 distrikt, men 7. distrikt er også greit. Det er i disse distriktene de fleste norske studenter bo. Jeg bodde selv i 7. Da jeg flyttet til Budapest fant jeg leiligheten min på realestatehungary.hu. Denne siden er en samling av alle sider for leiligheter samlet på et sted, litt sånn som Finn.no 😉 Det funket veldig fint! Det ligger mye dårlig ute, men man kan lettere finne fine møblerte leiligheter her i Buda enn i Pecs.

      Jeg håper dette var viktig info for deg i denne omgang, også skal vi prøve å få laget et innlegg eller to med tips ila sommeren! Akkurat nå er det veldig hektisk her med pakking og flytting nordover.

      Lykke til, og bare skriv om det er noe du lurer på!

      Brit (#2)

      • Mari sier:

        Flott, takk for tips 🙂 Skal sjekke det ut! Blir kjekt å lese om dere skriver et sånt innlegg ja 🙂

        Masse lykke til med flytting og ikke minst jobbing!

        Mari

    • MP sier:

      På ANSA Budapest på facebook legges det også ut en del leiligheter, som norske ex-studenter leier ut. Det kan være lurt å titte innom. Håper du vil trives i Budapest, men det har jeg egentlig ingen tvil om. Jeg har studert alle mine år i Budapest, og er blitt så glad i denne byen. Vi skal lage ett innlegg litt senere om tips og triks, men som Brit sa, det er litt hektisk nå. Du får bare spørre om det er noe spesielt du lurer på, så skal vi prøve å svare så godt som mulig!

      Mari (#1)

  3. Aud sier:

    Flinke supre jenter! Me hadde ein flott avslutningsseremoni med dykk!!!

    • medisinjente sier:

      Takk det samme!! Mor og far syntes det var så kjekt å treffe dere! Bare synd man ikke fikk sitte sammen, men de håper på et møte igjen på et tidspunkt 😉

  4. Aud sier:

    Enig. Kjekke foreldre. Det er ikkje så lenge sidan vi kom heim. Blir sein kveld/natt men vi har fri i morgo:) mamma og pappa ( besteforeldre) hadde flotte dagar og ein super festkveld og graduation. Dette var eit av hødepunkta i livet deira. Ja, det hadde vore kjekt å møta foreldrene dine igjen, håpar det byr seg ein anledning. Me håpar og å møte deg igjen. Høyrde om døsdfallet, alltid trist, godt at mor di kom tidsnok heim. Hels foreldrene dine så masse fra oss. Og lykke til med turnus. Dette går nok bra, hugs er flinke jentere/damer som me er stolte av!!!!!!:) 🙂

  5. Ellinor :) sier:

    Grattis tjejer ni är grymma!!! Hoppas jag ser er snart igen 🙂 massa kramar

  6. Lillian Sandnes sier:

    Takk for en fin avslutningsfest! Det var jo strålende omgivelser, god mat og drikke, så også det klarte dere med glans 🙂 lykke til videre alle flinke jenter og husk å opprettholde kontakten med hverandre nå som dere er spredt for alle vinder. MP’s mamma 🙂

Legg igjen en kommentar