Så var det mandag igjen…

…men helga kan levast lenge på, den ha vore den beste på lenge! Herlig selskap og soling -plutselig kom sommaren til Budapest -30 grader på lørdag! Kan det bli bedre?

IMG_20130419_182831 IMG_20130419_185136

 

Me tok oss rett og slett ein heil dag på strekken i Gellert-badet, der låg me og steikte til me vart øre i toppen, varme i kroppen og farge på skrotten, synd at jente#2 og #x måtte reisa heim på lørdag! Men meg og #1 ska nok få tid til litt soling innimellom pediatripraksis, lesing og jakt på morsomme bilskilt!

IMG_20130324_160851

sunshine IMG_20130406_143249

Its official: Vetle har fått seg dama, her e det ekte kjærlighet! (har kyssebilde som bevis) -denna stilige dama heite Ronja, og som oss 2-beinte så synst dei det e akkurat like deilig med sol og varme!

IMAG2287

Takk for ei herlig helg alle jentene, me må få skvisa inn litt kos innimellom all lesinga! Det einaste som kunne vore bedre akkurat no, e å ha tilgang på TELEFON! Telefonen min bestemte seg for å dø i armane mine, og eg får den knusande dommen over framtidsprognosane i kveld…så eg håpa virkelig eg får den tilbake! Gjett om det e ei som angra sårt på at ho ikkje tar back-up av kontaktane sine…?

Ha ein fin mandag alle sammen! Klem fra telefonlause #3

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Så var det mandag igjen…

  1. Aud sier:

    🙂 det ordnar seg nok!!

Legg igjen en kommentar

