Sove …nææ

image

Etter en lang dag med nevro-eksamen var det enormt fristende med en power-nap..men får man sove… Neida!! Mens kona (medisinjente#1) står på kjøkken og kokkelerer, ligger jeg under dyna og bobler! Livet er fint for tiden..det er vår, solen skinner og jeg har bare en eksamen igjen før det er state-exams! Sove kan man gjøre en annen gang! 🙂 I kveld skal vi på sykemeldings-kurs i regi helsedirektoratet, og i morgen skal jeg forsvare diplomoppgaven min! Her går det slag i slag! 🙂 Ha en nydelig tirsdags ettermiddag! Smask fra #2 :*

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

3 svar til Sove …nææ

  1. Aud sier:

    Lykke til med diplomoppgava, dette kjem til å gå bra:)

  2. Rebecca sier:

    Gratulerer med overstått eksamen og masse lykke til i morgen! Jeg heier på deg og syntes du er kjempe flink:) bli fort ferdig og kom deg hjem igjen- jeg og Stavanger savner deg veldig!!!!
    Klem på klem R ❤

  3. Irene sier:

    Masse lykke til idag. Får si som Rebecca: heier på deg. Stor klem 🙂

Legg igjen en kommentar

