O M G

image

Bursdag er gøy!! Jeg storkoser meg og har verdens beste familie og venner! Jeg er så takknemlig! Verdens fineste ring har jeg også fått!! 🙂 D er absolutt fantastisk å bli 30!!….og husk, 30 er de nye 20!! 🙂 Bursdagsklem #2

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

3 svar til O M G

  1. Så gla` på dine vegne vennen, herlig med folk rundt seg som gjer dagen din perfekt! 🙂 Og ikkje minst ein NYDELIG gave! Du e heldig! Stor bursdagsklem

  2. Aud sier:

    🙂 Flott ring:) gratulerer med 30:) skal bli kjekt å treffa deg i juni!

    • medisinjente sier:

      Tusen takk!! Gleder meg til å treffe dere også, og det samme gjør mor og far!! 🙂 Kanskje vi kan få til en middag sammen 😉

Legg igjen en kommentar

