BESTE dagen på leeenge!

photo (9)

photo (7)

photo (6)For ein herlig vårdag, og kva er vel bedre når ein får muligheten til a tilbringa den på hesteryggen? 😀 Trur eg smilte fra øyre til øyre i heile dag! Herregud så eg savna å ri! Hestane va jo det viktigaste i livet mitt, det var stallen og trening gjennom heile oppveksten, men det e ikkje så lett å dra med seg hest på flyttelass til Ungarn…desverre har det blitt alt for lite tid til å dyrka min store lidenskap, men i dag vart eg minna på nok ein gang at: HEST ER BEST, UTEN PROTEST! (og den som står i mot; er ein IDIOT!) -og i skyggen av mediesirkuset rundt nettop hest dei siste vekene, så vil eg berre oppklara at eg snakka IKKJE om mat!

VRINSK fra #3

 

Dette innlegget ble publisert i Dyr. Bokmerk permalenken.

2 svar til BESTE dagen på leeenge!

  1. Aud sier:

    God minner og fin tid. Eg savnar av og til den tida.

  2. jorunn sier:

    LYKKE:-):-):-)

Legg igjen en kommentar

