Legers barn fikk 8 av 12 jobber – Dagens Medisin

http://www.dagensmedisin.no/nyheter/legers-barn-fikk-8-av-12-jobber/ Skummelt, ikke sant? ..hvertfall for oss som ikke har legeforeldre, og herved sender ut en søknad til alle overleger om en midlertidig adopsjon!! Men er vi overrasket? -Ikke så veldig.. Jeg synes det er en bra ting at det har kommet frem i media.. Forhåpentligvis, med litt mer fokus på dette, vil vi bli ansatt som turnusleger basert på kvalifikasjonene våre enten vi er datter av regnskapsfører Olsen eller overlege Andersen. Xo#2

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Legers barn fikk 8 av 12 jobber – Dagens Medisin

  1. Eg ha allerede meldt meg foreldrelaus i håp om at ein overlege vil adoptera meg… (neeeeida mamma 😉 Veldig flott at detta ha nådd dagens lys, va f… meg på tide!!!!

  2. Aud sier:

    Det var da jammen bra, eg meinar vi har vore gode foreldre sjølv om me jobbar innan tannhelse og ingeniør/konsulent rådgivning:):):)

Legg igjen en kommentar

