Wiiiii, Hello Budapest!! T G I F!!!!

image

Denne lille greia av en høytaler kjøpte jeg i Amsterdam, og jammen er det lyd i den også! Det føles fantastisk å være tilbake i egen (min og jente#1 sin) leilighet, og nå danser jeg rundt til musikken i min nye høytaler og synger av full hals! 🙂 Denne Budapest-helgen blir bare toppen, det vet jeg!! Skal bli Sååå godt å se jente#3 igjen! Nå er det avgårdekåre til Kirurgien for å trygle om eksamensdato før det er lunsj på Fruccola med verdens beste!! (Jente#1: Det eneste som mangler er du!!! Men vi tar det igjen snart!!) Happy weekend rumpetroll!! Xoxo #2

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Wiiiii, Hello Budapest!! T G I F!!!!

  1. Aud sier:

    🙂 Kos dikka:)

Legg igjen en kommentar

