Mens me ventar på våren…

tumblr_mefei9JPtn1r2t8p1o1_1280 tumblr_m6436jiqJM1qzfya1o1_500 tumblr_mfq4f7QCmm1rswyu7o1_500

 

 

tumblr_ma1skt3O7S1qa6xujo1_500

 

tumblr_m6mbwphjgp1ruye1zo1_500

Gleda meg til varmen og sola kjem og alt blomstrar igjen! Enn så lenge varma eg meg med hund og pledd med Pukka Te og lesing…

Ha ein koselig kveld alle søte! #3

Bilde | Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Mens me ventar på våren…

  1. MP sier:

    Gleder meg til å lese og drikke Pukka Te med deg!

  2. Aud sier:

    Lykke til med lesing:) eg og kosar meg veldig med Pukka Te. Fine, koslege bilder!

Legg igjen en kommentar

