Burj Al Arab 27th Floor Al Muntaha!!

image

image

image

Once in a lifetime.. I går spiste vi middag i topprestauranten i det berømte Seilet!! Jeg har fremdeles ikke klart å fordøye alle inntrykkene…så overveldende var det! 🙂
Selv om dette hotellet hadde vært fullbooket hver dag, hele året, hadde det fremdeles ikke gått med overskudd!! Alt som ser ut som gull der inne (og det er mye) ER gull!! Fryser du litt, kommer en søt kelner og legger det mykeste pashmina rundt skuldrene dine.. -som jeg fikk med meg hjem 😉 Har man lite batteri på mobilen når man sitter i baren, kommer de springende med en lader! ..og for ikke å snakke om maten!! Aldri ha jeg smakt bedre hummer!
Jeg har ikke ord! For en opplevelse! Jeg var prinsesse for en kveld! 🙂

Prinsesseklem #2

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Burj Al Arab 27th Floor Al Muntaha!!

  1. Linda sier:

    Kos deg prinsesse 🙂

Legg igjen en kommentar

