Mamma Mia!

I går dro jeg til byen for å se om jeg kunne få billetter til ett Broadway-show! På Times Square er selges billetter til samme dag for redusert pris, da de ønsker å fylle opp salen.

Mamma Mia hadde sin første forestilling på Broadway 18 oktober 2001, og den spilles fremdeles. Det sier litt om hvor populær den er. Jeg digger ABBA sine sanger, så da jeg kom ned på Times Square for å se etter billetter var det ikke noe vanskelig valg, når jeg fant Mamma Mia på 50%. Hurra! Det var en flott opplevelse, og jeg skal holde øynene åpne for nye kupp på Broadway også denne uken. Nå står Lion King og Phantom of the Opera høyt på listen.

Dette innlegget ble publisert i mamma mia, musical, NY, Uncategorized, USA. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Mamma Mia!

  1. medisinjente sier:

    Du er så heldig!! Jeg har så lyst å se Phantom of the opera!!! Det er en stor drøm å få se den i NYC!!! Kos deg!!

Legg igjen en kommentar

