En soldag..

I går var det ikke så mye å gjøre på sykehuset, så jeg ble sendt hjem tidlig.. Ganske flaks med været, for her har det jammen meg regnet i et strekk så lenge jeg nesten kan huske!! Benyttet sjansen til å ta med meg Fanten på en deilig tur på stranda! 

Det begynner å bli noen bilder fra denne stranda etterhvert, så dere forstår sikkert at det er et av mine favorittsteder!! Kan ikke få nok 😉BFF

Best Friends Forever!!

xoxo

Jente#2

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til En soldag..

  1. Aud sier:

    Det regner mykje her også. Eg forstår godt du likar stranda, så fin plass:) må vere godt å senke skuldrane å finne roen, la tankane flyte o.s.v.

    • medisinjente sier:

      Ja, d har vært en regnfull høst!! Men på den stranda er d fint enten d pøser ned eller sola skinner! Er sant som du sier..man kan virkelig la tankene flyte der ute! Ha en fin kveld! God natt 🙂

Legg igjen en kommentar

