Artige aktivitetar som MÅ gjerast nord for polarsirkelen!

Hei alle sammen,

håpa dikka har hatt ei like fantastisk helg som meg! Eg har utforska den  nordlige naturen med lange fjellturar, terapi for kropp og sjel! Dette er noko av det eg har prøvd ut:

Har prøvd meg på scooter-køyring -vart litt rykk og napp, men veldig kjekt!

Gått lange fjellturar med fantastisk utsikt:

 

Hoppa i snøen…

Litt uheldige landinga i snøen…

Sett på solnedgangen midt på dagen…Gjett om det smakte med KvikkLunsj og kaffi på toppen til den her utsikten!

No ventar den siste veka på Kvinneklinikken, trist at det snart er over…og enda tristare at eg har eksamen neste veka…sukk…men denna kan eg leva lenge på no når eg burar meg inne om kveldane og lese til dei seine nattetimar…

Snø-mann-high-five fra Jente#3

 

 

 

Dette innlegget ble publisert i Ferie og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

8 svar til Artige aktivitetar som MÅ gjerast nord for polarsirkelen!

  1. Mp sier:

    Så flotte bilder!! 🙂

  2. Linda sier:

    Herlig 🙂 Lykke til med eksamen 😉

  3. jorunn sier:

    Så flott det er der oppe! Eksamen klarar du kjempefint:-)

    • medisinjente3 sier:

      Ja det e nydelig -men no kjem jo mørketida snart -og det e vanskelig å forestilla seg korleis det vil bli! (eg e jo ferdig her rett før heldigvis 😉 )

  4. Aud sier:

    🙂 Eksamen kjem til å gå bra. Så fine bilder du har teke, flott natur og fine fargar.

  5. Turid sier:

    Nydelig jente i nydelig natur!! 🙂

Legg igjen en kommentar

