Hyttehelg!

image

Hallo i regnet!! Her er det øs pøs regnvær, og jeg tror det er det samme triste været nesten over hele landet! Jeg synes faktisk det er litt deilig jeg, og hvertfall nå når jeg er på båten på vei inn til kosehelg på hytta! Hva er deres planer for helgen? Happy lørdag kjære lesere! 🙂 Klem fra jente#2

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

3 svar til Hyttehelg!

  1. Aud sier:

    Kos deg. Her og øser det ned. Håper på mild og fin vinter uten glatte veier og stier!:)

  2. Kos deg! Jeg skal gjøre middagsinnkjøp for uken som kommer. Og hyyysj…ja jeg tror jaggu det er Manhattan som roper på meg, får dra en tur inn til byen også. Tror det blir sightseeing og kino i dag 🙂 Nyt helgen!

    • medisinjente sier:

      Kos deg!! Bare bitte bittelitt misunnelig!! 😉 Ser så kjekt ut!! Kjekt med blogginnlegg fra deg!! Kjekt å følge deg!!

Legg igjen en kommentar

