9 Candelmakers Lane

image

image

Da var hjemreisedagen kommet.. jeg har hatt en koselig helg i denne lille byen! I går brukte vi hele dagen på å spasere rundt og titte på folk og bygninger (og litt butikker da)! Visste dere at de fleste kirkene i denne byen er blitt gjort om til nattklubber? Trodde ikke sånt var lov en gang jeg.. Vi var også på julemarkedet hvor vi spiste garlic prawnies og kjøpte deilig skotsk ost 🙂 Etter en lang varm dusj for å få varmen etter dagen ( ja, det er skikkelig kaldt i Skottland) dro vi til et gothisk hotell og restauranten der som heter Malmaison! De er eksperter på biff, og jeg kan love dere, det er noe av det beste kjøttet jeg har spist! Skikkelig stilig sted, hvor man nesten forventet at en vampyr skulle komme vandrene inn når som helst 😉 Takk for en fin helg! Xoxo#2 P.s. Kommer ikke over at alle skotter går i t-skjorter ute, mens jeg holder på å fryse rumpa av meg!! Merkelig folkeslag!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

3 svar til 9 Candelmakers Lane

  1. rokderm sier:

    Jeg gikk i klasse med en skotte på vgs, han gikk alltid i t-skjorte, hahaha!

  2. medisinjente3 sier:

    Så kjekt å sjå litt av Skottland! 🙂 Ser ut som du har hatt ei herlig helg! :-*

Legg igjen en kommentar

