AHLR og strikking.

Hei lesere! Beklager så få innlegg i det siste, men jeg har vel mer en rolle som «webmaster» i dette bloggprosjektet enn forfatter 😛

Men, her kommer likevel noen bilder fra praksisen min i ambulansen. Det var virkelig spennende å få være med og se hva som skjer med pasienten før du møter han/hun i akuttmottaket.

I mellom slagene ble det litt ledig tid, da øvde vi på bla. AHLR.

Man får aldri for mye trening i AHLR, det burde gjøres oftere av alle slags helsepersonell! Gå igjennom algoritmen en gang i blandt, det er så viktig!!

Det ble også tid til litt strikking, genseren er på vei, men det tar litt lengre tid enn forventet. Men, snart skal dere få se resultatet. Stay tuned 😉

Hilsen fra jente #1

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til AHLR og strikking.

  1. medisinjente sier:

    Så fiiin farge på genseren!! Ikke lenge til jeg også skal ha ambulanse nå..i begynnelsen av desember.. gleder meg til d, men litt skummelt også! Kjekt innlegg!! Algoritmen kan vi ikke se på for mange ganger!!
    Håper alt er bra!! Gleder meg til blogg-oppdateringer fra NY!! 😉 nå roper Aberdeens gater på meg!!
    Stor klem :*

  2. medisinjente3 sier:

    L.O.V.E. it!!! 🙂 Gleda meg t å sjå gensaren, kjempe fin farge! Her i gården har det ikkje blitt tid til noko strikking, ha vore på sjukehuset nesten eitt døgn i strekk no -så det ska jammen bli godt med helg! Savna deg vennen :-*

Legg igjen en kommentar

