TROMSØ UPDATE #1

Heia,

akkurat no e eg ferdig med dag # 3 ved UNN på Kvinneklinikken, det e så kjekt og lærerikt! Dagane går fort unna, nordlendingane e så kjekke og imøtekommande! Sjukehuset e jo så nytt og flott, det stod ferdig tidlig på 90-talet og det bære det preg av! Dessa dagane har eg vore på poliklinikken og fått gjort mange GU-ar, og eg fekk til og med væra med på å operera ut eit teratom på 14 cm i diameter -full av brusk og hår inni…blææh…men spennande var det!

Eit lite bildedryss fra vinterbyen Tromsø, her e det KVITT! 🙂

Verdens nordligaste ølbutikk…det e det vel berre ein av?? Her ha dei sikkert ICE-beer istaden for WEISS-beer….høhøhø

Fancy biblo, her kjem eg garantert til å setta meg for å lesa! PERFEKT! 🙂

HAPPY for å sova på ein sovesofa i 4 veker! 🙂 *kremt*

Tromsø-brua i bakgrunnen

Eg ska holda dikka oppdatert, men det har gått i 110 etter at eg kom opp hit, men eg satsa på å få gjort litt sightseeing i helga!

Klæmma # 3 i NOORD 🙂

Dette innlegget ble publisert i Medisin. Bokmerk permalenken.

2 svar til TROMSØ UPDATE #1

  1. Aud sier:

    Fine bilder. Nyt daganne i Tromsø sjølv om det er travelt. Gode minner. 🙂

  2. medisinjente sier:

    Så kjekt å få bli med deg til Tromsø 😉 Gleder meg til flere updates :*

Legg igjen en kommentar

