Lesepause i KNALLVÆR! :)

Heisann!

Midt på dagen i dag tok eg meg ein joggetur i det nydelige høstværet, det va så herlig å komma ut litt og berre nyta høstfargane og den friske lufta! Den turen kunne gjerne vart i evigheta, høsten e berre magisk! Langt i det fjerne kunne eg høyra bøkene ropa på meg, så resten av ettermiddagen gjekk med til lesing…Håpa på like fint vær i morgo! Akkurat no e eg i gang med siste armen på gensaren eg strikka, ska visa dikka sluttresultatet i morgo! 🙂

Ha ein super kveld! Klem fra #3

Dette innlegget ble publisert i Trening. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Lesepause i KNALLVÆR! :)

  1. medisinjente sier:

    Så deilig det så ut!! Her er det 10 grader og har regnet hele dagen!! Skikkelig drittvær!! Skulle sånn ønske at du var her fordiom!! Klem til deg vakre du!!

Legg igjen en kommentar

