My New Hungarian Friend

Somló Tamás…

Det er kanskje ikke så mange av dere som vet hvem det er, men han er faktisk en av de store rocke-stjernene her i Ungarn, og nå aktuell som dommer i The Voice Hungary!

…og Fanten og jeg spiste middag med ham i går kveld!! 🙂 Haha, heldigvis hadde jeg sett The Voice Hungary sammen med Eszter kvelden før, så jeg visste hvilken superstjerne jeg spiste middag med!

Det hele var et eventyr, og bare veldig RANDOM! Fanten og jeg skulle nemlig dra til et sted langt over på Buda-siden for å få kjøpt oss noen skikkelige Hurtta-klær for vinteren.. Damen som tidligere drev Hurtta-butikken i byen har nå nemlig flyttet den hjem i sin egen garasje, og man må avtale tid for å få komme og handle.. Vi skulle være der kl 19.00.

Da vi ankom den oppgitte adressen, kom damen og hentet oss gjennom den bevoktede porten og tok oss med til garasje-butikken sin. Veldig hyggelig dame, og Fanten sjarmerte henne selvfølgelig i senk 😉 Det ene tok det andre, og plutselig var vi invitert inn på middag sammen med henne, 9 andre hunder, 3 barn og hennes kjære bror, som by the way er superstjerne!

De var noen utrolig vimsete herlige  mennesker, og Fanten og jeg storkoste oss! Mr. Somlò fortalte at han hadde vært i Norge ved flere anledninger, og at Stavanger er en av hans favorittbyer i verden!

Denne søtingen her tittet inn av vinduet nå og da, i håp om å få litt av kyllingen på menyen!

Søte kinesiske nakenhunder! Her er mor og datter 🙂

Som den talentløse bloggeren jeg er, glemte jeg helt å få tatt et bilde av meg sammen med Mr. Somlò, og jeg følte heller ikke at jeg kunne springe rundt å knipse helt vilt! (Man må jo prøve å holde maska litt…..eller? ) MEN kanskje neste gang!! Jeg fikk nemlig telefonnummeret hans, og beskjed om at neste gang jeg er i byen, hvis jeg og vennene mine er keen på å komme på konsert eller andre superstjerne-greier, må jeg bare slå på tråden, så skal han fikse det 🙂 

Hvem skulle tro at litt Hurtta-shopping skulle ende sånn!! Takk for en super opplevelsesrik kveld!! 🙂

Klem fra Fanten og jente#2

Dette innlegget ble publisert i Dyr, Humor, Mat og drikke og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til My New Hungarian Friend

  1. OMG!!!!!!!!! Da blir du superstjerne-rockefest på oss etter jul 🙂 hehe så artig da! Det va jo litt av ein opplevelse som kom ut av litt kles-handel til Fanten! Men e den butikken på Buda-sida vekke den no da?

    • medisinjente sier:

      Jepp, det blir superstar-parteeeeey på oss!! 🙂 🙂 Den er borte ja, hun har flyttet den inn i garasjen hjemme… Laaaaaaangt over på buda-siden 🙂 Men hun har alt hun hadde før, og til november får hun inn ny kolleksjon 🙂 Og det var jo vel verdt opplevelsen å dra så langt 😛

Legg igjen en kommentar

