Lang dag på hospitalet…

image

image

Sitte her etter ein lang dag på lunge-posten og blar meg igjennom pensum til indremedisin-eksamen…og det e ikkje småtteri! Etter at skrivaren begynte å ryka, og eg va i full sving med å fylla ringperm #2 med litteratur fra NEL (Norsk elektronisk Legehåndbok) (etter supert tips fra medisinjente#2 som NAAAILA sin indremedisin-eksamen forrige veke!)fekk eg den fikse idéen om å nett sjekka prisen på abbonement…og til min stooore glede kosta det berre 80kr mnd for student og du e medlem i legeforeningen, det e jammen verdt det no når me ska ha avsluttande eksamena!NEL e eit elektronisk oppslagsverk med ALT det aktuelle, up-to-date! Men ein har kun tilgang gjennom abbonement, og difor tenkte eg å skriva ut pensom-relatert stoff fra sjukehuset (føle meg litt småkriminell her, har sikkert brukt opp blekk for 3 mnd. forbruk…) TIPS jenter! Tilgang på aaaalt! Men OBS: Når inntekta kjem om litt mindre enn 1 år når me ska ut i jobb kosta det 6000kr året…alle sjukehus har jo tilgang, men utrulig tungvint å printa ut side for side… Eg ska skaffa meg abonnement ASAP!

Klem fra 8.etg. på Førde Sentralsjukehus

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med . Bokmerk permalenken.

5 svar til Lang dag på hospitalet…

  1. Aud sier:

    Stå på, snart er du i fast jobb:) eg trur du må få fleire permar??

  2. medisinjente sier:

    Du kommer til å naile denne eksamenen du også vennen!! Det vet jeg!! Du er kjempeflink!! Får ikke håpe sykehusledelsen på Førde buster deg i for mye printing nå da 😛 Savner deg!! Her begynner utfreaking for psyk-eksamen!! Klemmer ❤

    • medisinjente3 sier:

      Hehe -eg ska sjå i taket og plystra uanmerka når overlegen fresa over at blekket er tomt på datarommet i morgo…hehe 🙂 Savna deg og! Ikkje uroa deg for psyk, det kjem du t å klara med GLANS! :-*

  3. jorunn sier:

    Du er flink Merethe! Savnar deg eg og:-)

Legg igjen en kommentar

