På min ønskeliste…

 

Dette armbåndet synes jeg er veldig søtt!! Det finnes et jeg liker enda bedre med en hodeskalle, men det fant jeg dessverre ikke bilde av.. MEN hvis dere er på instagram, og søker opp sumisura, så får dere se!! Jeg elsker også de gamle søte servisene de har der, med hodeskaller på.

Da er helgen over for denne gang, og i morgen begynner ny uke med praksis på barneavdelingen og lesing til psyk-eksamen for min del! 

Fanten og jeg ønsker dere en god uke!!

Natta!! #2

P.s. Følg meg på instagram: medisinjente2 😛

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

