Nude

Ville bare vise dere denne fine leppefargen fra Dior!! Kjøpte den for en tid tilbake siden etter at jeg ble inspirert av bloggen til Camilla Pihl. Jeg har alltid hatt lyst på en leppestift i sånn farge, men har mange ganger kjøpt, også ender det med at jeg ikke liker den så godt likevel.. DET er ikke tilfellet med denne!! Den heter Rouge Dior Nude nr 169, og man føler seg rett og slett bare litt freshere med den på!

Nå kaller joggetur på Margit før lesing!

God Lørdag!

Klem jente#2

Dette innlegget ble publisert i Velvære/sminke/klær og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Nude

  1. medisinjente3 sier:

    I LIKE! Eg e avhengig av naturlige leppestifta 🙂 Takk for tipset snuppa!!! God joggis! eg savna faktisk Margit eg…og alle turane våre der med voffsane…

    • medisinjente sier:

      Jeg skulle ønske dere var her og kunne bli med oss… I dag er det tungt å komme seg avgårde alene!! Bare utsetter det, men nå er det avgårdekåre!! 😛 Savner dere veldig!! Jeg er på skype nesten hele dagen jeg, og kvelden, så bare kom på når det passer i kveldingen du :* God garnshopping!! Håper du finner!! Lykke til

Legg igjen en kommentar

