Du store ALPAKKA!

Morninx!

I dag ska eg på garn-jakt, eg ha bestemt meg for å gi denna gensaren eit forsøk…men alpakka-garnet e så dyrt, og forsåvidt utsolgt over alt -så når eg såg detta bildet fra Lærdal-kommune sine heimesider om dei nykløpte alpakkane så fekk eg ein fiks idè… Tenk å laga garn av Vetle sin mjuuuke go`e pels! 🙂 (det va liksom ein viss likhet å spora synst eg…)

Garn blir det uansett, nokon tips til mjukt garn eg kan bruka som ikkje e så dyrt som alpakka???

Ha ein nydelig lørdag! Klem fra #3

 

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med . Bokmerk permalenken.

2 svar til Du store ALPAKKA!

  1. medisinjente sier:

    Hahaha, fantastisk!! Du trenger ikke bruke originalgarnet som Dorthe bruker!! Jeg kjøpte alpaca garnet til drops, 6 nøster, og Sandes Silk Mohair, 3 nøster, og da ble det rett under 500kr 🙂 Du kan også bruke Kitten mohair.. Min genser er hvertfall veldig god og myk!! klør ingenting, og perfekt over en singlet! Jeg strikket den litt mindre enn originalen.. La opp 70 masker på forstykket og bakstykket (istedet for 80), og den er god og stor likevel 😉

    P,s, Mor strikket genser og ragger av pelsen til Simba… Vi sparte i noen år, og det var utrolig mykt og godt!! Du blander 50-50 hundeull/saueull 😛

  2. medisinjente3 sier:

    Tusen takk for tipset! Eg va nemlig i ein garnbutikk i Førde, og eg spurte ho ekspeditrusa om ho kunne finna eit bra alternativ til meg istaden for Alpakka Iris og Inca….og joda, ho plukka ned til meg, og summerte opp og det kom på 839!!! Da datt haka mi eit par hakk og eg måtte berre sei at det vart rett og slett litt i dyraste laget…for eg e jo heilt ferskis på strikkingen, og eg kan jo ikkje garantera at resultatet vil bli bra! Men eg ska notera ned detta her, og så får me sjå da! Wish me luck 😉 klem

Legg igjen en kommentar

