Never Denim S*U*P*E*R*F*L*E*X

LYKKE! Eg ha forelska meg i desse super stretchy jeansa fra NeverDenim!

 

Dessa e faktisk enda mer comfy enn nokon andre eg har prøvd (du merka nesten ikkje at du har dei på deg), ser veldig bra ut på og e stramme heile vegen ned til anklane.           Sjøl om dei e veldig mjuke ser dei fortsatt ut som ekte jeans og ikkje tights, så detta e tommel opp fra meg!

Ganske rimelige e dei òg, 499,- på BikBok! Eg ha sikra meg to par, eit i svart (high waist) og eit i mørk blå (Groupie) som e litt lavare enn highwaist, men absolutt ikkje sånn at du må heisa på buksa kvar gang du set deg ned…ååååh d e det verste eg veit! Eg ha brukt dei non-stop dei siste dagane, trur ikkje eg kjem til å bruka andre jeans EVER 🙂

Og for den som tvila; eg ha prøvd meg på spagaten, og for å sei det sånn; det e ikkje jeansa som hindra meg i full split, det kan eg berre sei…med dessa her kan du uten problem vrenga beina bak nakken, og det e ikkje å ta i! (med andre ord; ekstremt comfy!)

Løp og kjøp jenter! Stor klem fra jente#3 i nesten-spagaten 🙂

Dette innlegget ble publisert i Velvære/sminke/klær og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

4 svar til Never Denim S*U*P*E*R*F*L*E*X

  1. jorunn sier:

    Du er fin du…..

    • medisinjente3 sier:

      Haha -ikkje mykje super-flex å spora i denna skrotten Jorunn! Men eg prøvde…*kremt* Ønske dikka alle ei god helg der inne! Klem fra meg :-*

  2. medisinjente sier:

    Hahaha, jeg lo godt der ja 🙂 Du kan få sagt det du!! Jeg har også lyst på sånne!! de så digg ut! Ha en fin lørdag vennen min!! Kanskje vi får til skypedate senere? Smask!!

    • medisinjente3 sier:

      Hei vennen 🙂 Håpa du kosa deg og nyyte post-eksamen-rusen! 🙂 Skulle ønska eg va der med deg! (om litt over ein mnd. e det min tur…) Klart me må skypa snart! I dag eller i morgo? bestem du, egentlig samme for meg…men i morgo kveld reise eg tebake t Førde…så på ettermiddagn i morgo går fint! klem :-*

Legg igjen en kommentar

