Frisk fjell-luft!

 

I dag følte eg for å virkelig slita meg litt ut, så eg bestemte meg for å power-walka opp på Hafstadfjellet , ein passe trimtur etter ein dag på sjukehuset! *kremt* Når eg kom meg litt opp i høgden og kjente den skarpe høstlufta, den overdøyvande stillheten -bortsett fra min eigen pust (sånn kvalross-aktige hikst), så var det jammen verdt melkesyra i beina! Utsikten og friheten! Ein herlig følelse, sant?

Håpa dikka får ein kjekk kveld -eg ska på pub-quiz, litt spent på korleis det utarta seg her i Førde…jaja…må jo prøva å væra litt sosial, ikkje stort å ta seg til her på min 12 kvm store kåk…hehe

Stor kvalross-klem fra powerwalka #3

Dette innlegget ble publisert i Trening. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Frisk fjell-luft!

  1. Aud sier:

    fin utsikt. fornuftig med laaang tur og frisk luft:)

Legg igjen en kommentar

