Vrinsk fra Førde!

God helg!

Lykke til med lesing og eksamensforbredelsar alle jenter, hugs på og nyt helga litt og da! Eg møtte på denna lille familien på joggetur i Førde før eg kjørte heim i dag, sååå skjønne! Og etter ein laaang biltur kom eg heim til denna branden av ein kar…av han får eg alltid ein skikkelig BAMSE-klem! Han e altså ein katt på 10 kg…e d mulig?

#3

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

5 svar til Vrinsk fra Førde!

  1. jorunn sier:

    Pusen din er sikkert dobbelt så stor som broren sin… Han ser kjempefin ut!
    Kos deg masse i helgi vennen:-)

    • medisinjente3 sier:

      Takk vennen! Så herlig å kunna reisa heim i helgane! 🙂 Pusen e litt over-fòra…bortskjemt til tusen! 😉 Kos dikka alle 4 -savna dikka allerede! Me sjåast snart igjen, i mellomtiden må du lera vetleguten din Gangnam-style-dansen 😉 hehe Stooor klem

  2. medisinjente sier:

    For en fin puuus 🙂 🙂 God helg!!

    • medisinjente3 sier:

      God helg til deg og vennen! Her skin sola i dag (kryss i taket) så no ska me ut på lang tur! 🙂 Håpa du får ei fin helg! Ska du på hytta kanskje…?
      Klem

      • medisinjente sier:

        Her har det også vært strålende sol, så det er utrolig deilig!! Er barer hjemme i helga.. Mor og far reiser til Tyrkia i morgen, så jeg skal være sjåfør kl 4 i natt til flyplassen.. 😉 Håper du har hatt en strålende dag!!
        Klem fra meg

Legg igjen en kommentar

