Leseproviant

image

Ettersom klokken er godt over 3, har jeg sneket meg opp på biblioteket for å prøve å få lest litt.. Motivasjonen er ikke helt på topp, så da er d sikkert et sjakktrekk å bli sittende her, istedet for å dra hjem! Wish me luck! -Dagens akward på sykehuset: Du vet den følelsen når du står sammen med overlegen på en colonoskopi, og d ligger en ung pasient på bordet… Og du begynner å synge høyt på Sirkus Eliassen:» rompeballan over alt, æ føl æ blir overfalt»….. Klem jente#2

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Leseproviant

  1. medisinjente sier:

    Rettelse: koloskopi

  2. medisinjente3 sier:

    Hahahaha! 🙂 🙂 Syns eg ser det foran meg! Tullehøna! 😉 Stå på med lesing flinke deg -når har du eksamen forresten? Eg ha min indremed. den 6.des, og gyn ein gang i slutten av nov… Stooor varm klem fra ei som savna deg veldig!!!

Legg igjen en kommentar

