Ønska alle ei innholdsrik ny veke!

 

For min del går tiden litt treeeeigt her i regnbyen Førde, denna praksisperioden virka berre evig-laaang…sukk…men eg prøve så godt eg kan å holda motivasjonen oppe! Det håpa eg dikka gjere òg, men TENK om me kunne væra i lag under dessa praksisane! Det hadde jo vore heilt topp!!! SAVNA DIKKA!

#3

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Ønska alle ei innholdsrik ny veke!

  1. medisinjente sier:

    Savner deg også så mye vennen min!! Ikke lett å holde motivasjonen oppe.. er så lei, så lei.. føles som praksisen varer i en eeeeevighet!! Fikk beskjed første oppstartsdag av praksisen at vi ikke bare kom til å føle oss som håret i suppa, men at vi er det også, og akkurat nå føler jeg meg mer som det håret enn noen gang.. Skulle i det minste ønske at vi var sammen!!
    Tror vi blir nødt til å ta turnus sammen et sted!! Jeg har forslag til et lite sted der vi alle kan dra 😉
    Stor nattaklem :*

Legg igjen en kommentar

