Nyttig verktøy i akuttmedisin!

God kveld alle snuskeduskar der ute i høstmørket!

Eg er på plass i min 13 kvadratmeter store kåken min, har lagt meg under dyna -fremdeles litt skjelven etter at adrenalinet har pumpa i traume-mottaket…det e sååå lærerikt å få væra med, og eg vil gjerne benytta anledningen til å prakka på dikka ein link som eg har stor nytte av, og eg håpa dikka vil trykka denna til brystet òg!

BEST PRACTICE

Av og til kan ein kanskje føla at alt virka veeeldig håplaust, og at all kunnskapen me ha brukt 6 år på å skvisa inn i dei små grå berre ha fordampa…det e så utrulig mykje som skal hugsast på, og da e det veldig godt med eit supert hejlpemiddel for repetisjon!

Fleire enn meg som av og til har Den Her Følelsen…? :

Ha ein fin høst-kveld!

Zzzzzz….jente #3

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Nyttig verktøy i akuttmedisin!

  1. medisinjente sier:

    Jeg har også brukt best practice masse!! Veldig bra!:-) kan anbefales!

  2. Aud sier:

    Fint med gode elektroniske oppslsgsverk:)

Legg igjen en kommentar

