Leila Hafzi -bildedryss <3

Som jeg skrev på fredag var jeg på utsalg hos skjønne Leila Hafzi og siklet på hennes kunstverk av noen kjoler! Der var det mange godbiter dere!! 🙂 Jeg var så oppslukt av en annen verden, så dokumentasjonen ble litt så som så, men her er hvertfall noen bilder 🙂

Denne nydelige brudekjolen vil jeg gifte meg i, også vil jeg ha den til pynt i stua sånn som dette etterpå!! 🙂Jeg prøvde mange kjoler på, og alle er så nydelige at det er nesten umulig å velge seg en favoritt. Vakre Leila gav oss god hjelp, og i bakrunnen her ser dere litt av den berømte kjolen som Maria Skappel var så heldig å gifte seg i! E.L.S.K! Den har 3000 håndsydde blomster!!

….i drømmeland!!!

Den aller største favoritten fikk jeg dessverre ikke bilde av, men kanskje vi sees igjen, og da skal dere også få se 😉

God søndag kjære lesere!

Jente#2

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Leila Hafzi -bildedryss <3

  1. Aud sier:

    Fantastiske kjoler. Den grøne du har på det er veldig lekker:)

  2. medisinjente3 sier:

    Ååååh så heldig du er vennnen! Kan tenka meg du var i drømmeland ja med alle dei utrulig nydelige prinsessekjolane! 🙂 🙂 Kjøpte du nokon???

Legg igjen en kommentar

