N.I.K.E

image

Jeg har jo helt glemt å vise dere mine nye fine Nike-sko! 🙂 suuuuper comfy er de!! God helg alle sammen!! Jeg skal til Budapest for å flytte inn i en mindre leilighet sammen med skjønneste jente#1!! Litt kjipt å flytte ut av leiligheten min, som jeg har blitt så glad i, men Wiiii!! Sol og sommer, here we come!! Sees der!! Klem #2 P.s. Skulle ønske alle medisinjenter var der nede!! Savner dere!!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til N.I.K.E

  1. medisinjente3 sier:

    Wow! Super lekre! No blir du godt synlig når du springe rundt i korridorane på nattevakt 😉

Legg igjen en kommentar

