SUN IS UP! :) :)

SZIIIAAAA!

Livstegn fra VARME Budapest, i dag har gradestokken bikka 37 varme -og da er det einaste fornuftige å ta seg til; avkjøla skrotten i eit avkjølande utebasseng! Heldigvis bur eg berre eit steinkast unna det herlige Gellert Badet, er kan ein kjøpa dagspass og få full tilgang til alle fasilitetar -her e det så reint og innbydande, gode sol-senger og nesten ingen skrikar-ungar! Perfekt! Kun meg og alle pensjonistane i Budapest 🙂

Eg ska nyta mini-ferien min etter fullført eksamen eit par dagar til, før eg flyr til Oslo og Akuttmedisinsk Seminar på Soria Moria i helga! Gler meg stort til det!

I kveld er det ein av Ungarns mange nasjonaldagar, så no skal oss jentene som er her samlast til middag og kosa oss med eit spektakulært fyrverkeri-show!

Ha ein fin kveld alle sammen -stor klem fra jente # 3

Dette innlegget ble publisert i Ferie, Medisin. Bokmerk permalenken.

3 svar til SUN IS UP! :) :)

  1. medisinjente sier:

    Skulle ønske jeg var der sammen med dere… Akkurat i dag er d sykt drit å være her og ikke der!! Savner dere! M: du er HOT!!!<3

    • Hadde definitivt om du kunne dratt ditt blonde BOMBSHELL ned hit til oss i varmen! Gleda meg til me e sammen alle sammen! Tordag e d back to reality, og da e det e i god stund til neste gang eg kjem ned igjen… 😦 Stå på vennen! Du e flink!

  2. Aud sier:

    🙂 Flott du kosar deg, dette fortener du:)

Legg igjen en kommentar

