Verdens BESTE ostekake!

image

Mi kjære søster skuffa aldri, ho ha baka denna herligheten til meg på dagen min 🙂 No sitte me ute og ha kosa oss med grill-middag og ostekake til dessert -nyte freden og bølgeskvulp før senga kalla…
Eg må stå opp før hanen i morgo tidlig for å nå fram til jobb i Førde kl 8, tok meg nemlig berre ein snartur heim i ettermiddag etter helgevakt i helga…kun FIRE dagar att, så blir d Budapest og eksamen om ei veke! Eg gleda meg sånn! Hehe faktisk! 🙂

Nyt kvelden, stor Klem fra «gamla»

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Verdens BESTE ostekake!

  1. medisinjente sier:

    Er så glad du er hjemme med familien rundt dg vennen!! Gratulerer igjen! Kos dere!!:*

Legg igjen en kommentar

