Livstegn!

image

image

Ja, eg e live; så vidt…ut fra det øverste bildet å dømma (som den kjære søstra mi trua meg t å lasta opp her) så e d litt beskrivande i grunn…når eg endelig ha frihelg, så Sovna eg på båt-tur…Hehe -håpa alle dikka ha ein super sommar så langt! Vetle kosa seg max her ved fjorden i alle fall!

I morgo kveld reise eg tilbake til sjukehusbrakka mi og ei ny veke på psyk venta…ser fram til ferie! eeeh…ein gang neste år kanskje…? Zzzzzzzz

 

 

Klem Jente#3

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

4 svar til Livstegn!

  1. Aud sier:

    Det er lov er vera trøytt etter laang og krevande veke. Du får iallefall god oppvartning heime,ikkje minst koslege, gode måltid og fine turar i flott natur!:)

  2. tuddelu sier:

    Du e så fin atte!!!! 🙂

  3. medisinjente sier:

    Godt å se at du lever vennen!! Kjenner meg veldig igjen! Vi må få til en skikkelig snakke-date snart! Savner dg!<3

    • medisinjente3 sier:

      Hei kjære deg!
      Klart me må ta oss ein skype-date ila veka! Ha vakt fra i morgo til tirsdag, men resten av veka fram til fredag her eg absolutt mulighet til å snakka på kvelden! Gleda meg!

Legg igjen en kommentar

