Outdoor Grooming

image

image

image

Både Fanten og Izzie fikk seg en omgang med barber-maskin og saks og er nå så fine! Eszter leker med drømmen om å åpne en hunde-salong her i Norge, sånn som hun har i Budapest! En skikkelig frisør-salong for hunder og katter finnes jo ikke her, så jeg tror d kunne vært en veldig god idé! Hva synes dere kjære lesere? Tror dere d er marked for slikt her? Hun tenker også kanskje en kombinajon med hunde-dagmamma og utsalg av forskjellige kjekke ting til kjæledyret 🙂 Ha en strålende søndag! Jente#2

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Outdoor Grooming

  1. Aud sier:

    Det er ein super ide. Merethe har prøvd seg på grooming av Vetle og ho tykkjer sjølv det vart mislykka (augnebrynene) og kvir seg den dagen ho på ta heile han (grøss og gru)

    • medisinjente sier:

      Ja, d er veldig vanskelig!! Jeg fikk et lynkurs nå i stad, men grøss jeg gruer meg til jeg blir nødt å gjøre hele Fanten selv! Håper dere koser dere i d fine været!! Hils alle sammen fra oss! Stor klem:*

Legg igjen en kommentar

