On the road again…

image

Hei alle sammen
Ein liten oppdatering fra det vakre Vestland! Utsikt fra frontruta mot Bøyabreen, på veg til Førde!

Denna helga ha gått opp i røyk -spontaneous combustion om du vil, ha vore deilig med ein pust i bakken med full oppvartning heime med Vetle!
Den første veka på Psykiatrisk Klinikk har krevd sitt, masse nytt å setta seg inn i og mykje nytt å læra!

image

No har eg akkurat komt inn dørane på sjukehushybelen min -til og med kontoret er større, men d e stor nok plass t å kvila og dusja mellom slaga -og eg slepp betala noko for det, så eg skal ikkje klaga!
No sit eg her og forbreda meg til morgondagen, dagen begynnar med ECT kl 8:00 🙂

Ha ein fin kveld! Klem fra Jente#3

Dette innlegget ble publisert i Medisin. Bokmerk permalenken.

Ett svar til On the road again…

  1. Aud sier:

    Så flott utsikt. Me bur ein fin landsdel. Fint kontor har du også. Me savnar deg vennen gledar oss til du kjem heim om 12 dagar. Vetle har det toppers. Skal helsa fra pappa. Turid kosar seg i varmen. Skal bli kjekt når me alle er samla i juli mnd.:)

Legg igjen en kommentar

