På vei hjem..

image

Slutten på en epoke i livet.. Nå er d Norge som gjelder! Közsi szia hello!! 🙂 Jente#2

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til På vei hjem..

  1. Aud sier:

    Lykke til heime . Håpar du og Merethe kan holde kontakten. Ja, det er ein epoke som er over.
    Eg hadde siste dagen min etter 10 år på ein privat tannklinikk i dag. Litt trist, men eg har sjølv valgt det. Hadde før denne klinikken 20 år i den offentlege tannhelsetenesta. Ha no søkt stilling nærare heimstaden. God sommar til deg og masse lykke til. 🙂 skal helse fra Terje

  2. medisinjente sier:

    Merethe og jeg bare må holde kontakten!! Ei knakande jente hu der 😉

    Tenker meg at det var mange blandede følelser for deg også i går da ja, etter 10 år. Vi får håpe på at den nye epoken vi skal inn i nå bringer oss masse glede og gode dager enten det er i tann-helsa eller den andre helsa 😉 Masse lykke til du også, og god sommer til dere! Hils så masse til Terje fra Fanten og meg! Snart får dere jenta deres og hennes Vetle fant hjem! Det tenker jeg skal bli godt! 🙂
    Klem!

Legg igjen en kommentar

