Regn? STRIREGN! FOSSEFALL!

image

Ja jøye meg, trur eg ska legga snorkelen ved hodeputa i natt altså …makan for eit regnvær! Det regner ikkje DRÅPAR, men strie STRÅLAR! Ellers går strømmen med jevne mellomrom, detta e kvelden der bøker får væra bøker og stearinlys og skrekkfilm får ta over! Og så har eg evakuert gangen min, for der e det allerede ein stor damm…ke e d med ungarske leilighetar? INGEN av dei 4 leilighetane eg har budd i har vore vanntette! HERREGUD! Velkommen sopp- og fuktskader! Blubb Blubb fra jente#3

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Regn? STRIREGN! FOSSEFALL!

  1. Aud sier:

    Uff , er det vatn her og. Håpar det ikkje blir ille. Du får tørke opp så godt du kan. 🙂

Legg igjen en kommentar

