Morgenstund..

Med kaffe i koppen og blåbær til lesesnacks er jeg igjen klar for å ta fatt på neste fag.

I dag har jeg fått unnagjort en løpetur, matvarehandling, klesvask og en lang deilig frokost, så nå er jeg klar til kamp igjen! Haha, og selv om Fotballfrue garantert slår meg ned i støvlene, er jeg veldig fornøyd med starten på denne dagen! 😉

Ha en fin dag alle prinsesser!! Nå kaller bøkene!!

xoxo

Jente#2

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Morgenstund..

  1. Aud sier:

    Lykke til med forbredelser. Du har sunne gode vaner;)

Legg igjen en kommentar

