På Min Ønskeliste

Disse nydelige ringene finnes i gult, rosa og hvitt gull. Pris fra 460 euro. Er de ikke bare helt fantastisk fine? Man kan sette sammen 5 enheter ( bokstav, tall eller symbol) En sånn ville jeg så gjerne hatt på min fing!

Kan bestilles her! 🙂

Klem Jente#2

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized, Velvære/sminke/klær. Bokmerk permalenken.

4 svar til På Min Ønskeliste

  1. Utrulig lekre! Hvis eg skulle ha vore så heldig å få ein sånn ring på mi hand, så passa det perfekt med VETLE -akkurat 5 tegn 🙂 Og du kan ha FANT! hahaha 🙂

  2. Aud sier:

    🙂 lekre.

Legg igjen en kommentar

