Michael Kors

Her er den igjen!!

image

Føler ikke jeg fikk vist forlover-gaven min nok forrige gang, også bare digger jeg den!! E.L.S.K 🙂

image

Fanten har blitt ganske god på å leke modell, og jeg er ganske lei av eksamens-lesing!! ..allerede..

Smask
Jente#2

P.S. Jente#3: Tydelig at den frisøren kan sakene sine!! 😉

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

3 svar til Michael Kors

  1. Råtøff den veska! Har kjempe lyst på noko lignade sjøl, ei heilt enkel-klassisk-tidlaus kvalitets-veska! HELDIGGRISEN!

  2. Aud sier:

    Både Fanten og veska er heilt topp. Eg trur nok Fant kjem til å savne Vetle. Håpar de kan holde kontakten og kanskje hundane kan treffast!! Lykke til med eksmen (ane).

Legg igjen en kommentar

