L.Y.K.K.E <3

image

Gratulerer så mye til d nydelige brudeparet!! Dere er helt fantastiske, og dagen i går var perfekt!! Kan ikke huske sist jeg koste meg så mye, og dessverre glemte jeg helt å ta bilder så dere fininger fikk se! Sånn går det når man har det så gøy at man glemmer alt annet!

image

En lykkelig meg på stranda for fotografering! Laaaangt borte fra eksamenslesing og stress!! Det får vente til i morgen, for nå er d grillings med de nygifte! 🙂 Ha en fin dag, solstråler!! Jente#2

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

3 svar til L.Y.K.K.E <3

  1. Hehe -nydelig kjole vennen! Herlig bilde 🙂

  2. Kan tenka meg dikka alle hadde ein fanastisk flott dag i sola -brudeparet ser strålandes ut! VAKKERT! ❤

  3. Aud sier:

    :)vakkert. Flott brudepar og flott jente 2 🙂

Legg igjen en kommentar

