Goji-Sjokolade-Muffins

God kveld alle sammen 🙂

I eksamensperioden har eg ein tendens til å bli veldig kreativ på kjøkkenet, og i kveld fekk eg den fikse idèen om å laga SUPER-SUNNE muffins! Eg har nemlig fått tak i tørka Goji-bær på markedet, og ved fleire anledningar har eg tvinga dei i meg for eg har høyrt at dessa bæra skal væra nokon kanonsunne små antioksidant-bomber!

Eg blanda ca 1,5 dl bær i muffinsrøra, og no har eg proppa i meg med GOD samvittighet! hehe…

Kva er gojibær?
Dei blir òg kalla wolfberries og e kanskje den mest næringsrike frukten på jorda! Gojibær har vore brukt som helsefremmande mat i Tibet i 3000 år.  Det djupraude bæret er ei tørka frukt på størrelse med ei rosin. Smaken er krydderaktig og søtlig. (eg finne smaken ein smule kvalmane -derav innbaking i sjokolademuffins) Bæret veks på busker og soltørkast før dei blir eksportert.Det unike med gojibær er at dei e svært rike på antioksidanter, dei inneheld òg mykje protein, noko som e uvanlig for frukt og bær. Gojibær e klassifisert som ein «superfood» fordi bæret e svært næringsrikt.

WAOW! Hiv innpå folkens!

Dette var dagens helsebringande råd; klem i dikka og ikkje bli sjuke!

Ha ein fortsatt herlig og varm pinse!

Goji-klem fra Jente#3

Dette innlegget ble publisert i Mat og drikke, Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Goji-Sjokolade-Muffins

  1. Aud sier:

    🙂 Me som skal på kake og kaffi selskap i morgo. Det blir nok ikkje slik sunn variant tenker eg. Desse ser gode ut, og er nok sunne på grunn av bæra. 🙂

  2. medisinjente sier:

    mmmmmm, så deilig det ser ut!!! Gleder meg til å se deg igjen vennen!! Ringer deg litt senere 🙂

Legg igjen en kommentar

