Ungarere elsker å stå i kø!!!

Ganske demotiverende med en så lang kø som man ikke ser enden på…

image

…etter trening, når dette

image

..er alt du skal ha!! Og jeg er ikke sist i køen en gang, det er mange bak meg! Ungarerne står rundt meg som om dette er den mest naturlige ting i verden, og for dem er det jo det! Dette er ikke et unntak og jeg står her og dirrer sint som et lemmen.. Hvorfor åpne de andre kassene? Køen går jo bare halveis gjennom hele butikken, d er mer å gå på.. Får hvertfall tid til et blogg-innlegg da..og vel så det 😉

Jente#2

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

4 svar til Ungarere elsker å stå i kø!!!

  1. medisinjente3 sier:

    Hahaha…laaang laaaang rekke….

  2. Aud sier:

    Kom til Luster god plass, ikkje kø og legar som stortrivast her:)

  3. rægz sier:

    kjære jente#2.. har du tatt skoa mine? hihihi… lurte et sekund på om det var meg på bilde 😛

Legg igjen en kommentar

