Heldigvis…

…var det ikke så krise som jeg fryktet at den midlertidige tannen falt ut.. Vi er fremdeles i rute sånn tann-fikse-messig 🙂 

Som dere ser, er jeg ikke fullt så tannløs lengre og har fått ny midlertidig tann! Den er ikke kjempe fin, derav navnet midlertidig, men bare den holder til torsdag så skal jeg være meget fornøyd!!

Tusen takk for alle fine ord midt i en tann-krise!! Dere er supre, kjære blogg-lesere!! Jeg gleder meg til torsdag, og skikkelig tann!!

Ha en fin fredags-kveld alle fininger!! Jeg skal kose meg videre med jentene! 🙂

xoxo

Karius!!

 

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

4 svar til Heldigvis…

  1. Aud sier:

    Det var bra det var den midlertidige. Dette går nok bra 🙂 ha ein super kveld.
    Skal helse fra Terje, klem fra mamman til jente 3!

  2. mor i tananger sier:

    Bedre med en lite fin tann enn ingen. Blir nok flott til slutt. 🙂 kod deg videre i kveld.

Legg igjen en kommentar

