Min første Bil!!!

Wiiiiiii!!! Er den ikke fin dere??!!

Noen vil gjerne si at den ikke er den raskeste og mest fancy på markedet, men jeg elsker den!! 🙂 Så søt!! Perfekt til å suse fram og tilbake til sykehuset med nå når jeg skal flytte hjem til høsten!

..også med Bærum-skilter…-noen fortalte meg at det var kult? 😉

xoxo

Jente#2

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

10 svar til Min første Bil!!!

  1. medisinjente3 sier:

    Super bil!!! Grattis rægge-bærta! 🙂

  2. Mp sier:

    Snasen! Gratulerer!

  3. Aud sier:

    Gratulærer med bil:)

  4. M sier:

    Får du med en mann i bar overkropp også når du kjøper denne bilen?? 🙂 🙂

  5. Svein sier:

    Jeg bare elsker fargen!!!! 🙂 Helt deg! xoxo

Legg igjen en kommentar

