Kaffe-pause..

image

..mens jeg venter på at klokken skal bli mange nok så jeg kan dra avgårde til pediatri-time. Hva er vel mer naturlig da enn å blogge litt?;)

Vanskelig å drikke kaffe når munnen er helt bedøvet etter tannlege-besøk! Jeg skal nemlig få en ny fortann, og gleder meg som en liten unge. Knakk tannen som barn, og kronen jeg har, er nå klar for fornyelse:) Før og etter bilder kommer i slutten av neste uke om resultatet blir bra!

Stay tuned!

Jente#2

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Kaffe-pause..

  1. Aud sier:

    Det blir sikkert bra. Har sett ein del slike skader ja:)

Legg igjen en kommentar

