Leila Hafzi <3

Kjære trofaste blogglesere!!

Hvordan velge seg 1 av 4 fantastiske Leila Hafzi kjoler??!! Tilnærmet umulig spør dere meg!

Derfor trenger jeg at dere fininger hjelper meg! Hvilken av disse fantastisk nydelige kjolene skal bli min?

Kjole#1

Kjole#1

Kjole#2

Kjole#2

Kjole#2

Kjole#2

Kjole#3

Kjole#3

Kjole#4

Gleder meg til å se hva dere mener! Venter i spenning 🙂

Stor påske-klem fra meg!

Jente#2

P.S. Disse nydelige kjolene har jeg fått av min fantastiske kjæreste! Er han ikke snill dere? 😉

Gallery | Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

7 svar til Leila Hafzi <3

  1. Jeg sier nr 3, W mener nr 1 eller 3.

  2. medisinjente3 sier:

    Jøsses du er heldig!! Ja du har virkelig ein fantastisk kjæreste!
    Eg må få sei ein soleklar nummer 2! 😀 😀

    Stor klem fra jente#3

  3. medisinjente3 sier:

    Ok -eg må tilføya; nummer 3 -så anten 2 eller 3 e mine stemmer!!! 😉 Dei va sååå flotte alle sammen, men dessa likte eg best 😉

  4. Ellinor =) sier:

    Nummer 2 gumman =) Alla var jätte fina!!! Puss

  5. SETH sier:

    Nummer 2… eller 1.

  6. Turid sier:

    Kjole nr. 2 var kjempelekker!! (Alle var lekre!)
    Helsing søstra til medisinjente3!

Legg igjen en kommentar

